Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Publikumsservice

              

Book et foredrag om publikumsservice

Fra efteråret 2021 bliver det muligt at booke et foredrag om publikumsservice med forfatter Maria Christensen.


Nedenfor kan du se forslag til fyraftensmøder, foredrag og workshop men du er også velkommen til at udfylde formularen eller skrive til [email protected], hvis du har et specifikt ønske. 


Arrangørfeedback på foredrag om Publikumsservice uden budget: 

”Tak for dit oplæg i Kulturnetværket i torsdags. Sjældent har jeg oplevet så mange gode drøftelser i netværket, så det må siges at være yderst positivt!”

Rasmus Akstrup Wagtmann

Projektleder, Altinget & Mandag Morgen, ARENA

Fyraften- eller netværksmøder:

Fyraftensmøde: Hvordan arbejder man med publikumsservice – uden budget?

Drømmer I om at komme i gang med at højne jeres publikumsservice, også selvom budgettet er på 0 kr.? 


Book Maria Christensen til et fyraftensmøde eller netværksmøde, hvor Maria vil dele ud af sin viden om og erfaring med at arbejde med kundeservice i den hektiske kulturbranche. Uanset om du er ansat som foyer-medarbejder, teamleder eller chef, vil du gå hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du kan komme i gang. 


Skriv til [email protected] for at høre mere om indhold og priser.




Foredrag og workshop:

Publikumsservice for ledere i kulturbranchen

Hvordan opbygger du som personaleleder en servicekultur på jeres kultursted? En kultur, hvor det at yde god publikumsservice er en naturlig del af jeres dna. Og hvordan kan du som personaleleder med en meget hektisk og travl hverdag i en branche, der konstant ansætter nye medarbejdere i netop den funktion, der har direkte kontakt med jeres publikummer, alligevel sørge for, at dit foyerpersonale altid er oplært i god kundeservice og klar til at modtage jeres publikum?


Det får du med hjem:

Uanset om du er ny i lederstillingen eller har mange års erfaring, så vil dette foredrag forhåbentligt inspirere dig og give dig gode idéer, du kan gå i gang med med det samme. God kundeservice er vigtigt, også i kulturbranchen. Både pga. gæstens helhedsoplevelse, men også da det vil bidrage positivt til jeres bundlinje. I foredraget uddyber Maria hvorfor, og vi starter med et kig i helikopterperspektiv, hvor vi gennemgår publikums kunderejse gennem hele kulturoplevelsen. Herefter er det tid til at gennemgå de lavthængende frugter, som skal gøre det nemmere for dig at arbejde med at forbedre jeres publikumsservice dagen efter, også trods travlhed. I den efterfølgende workshop tager vi fat i konkrete problemstillinger i forbindelse med dette arbejde på netop dit kultursted.


Skriv til [email protected] for at høre mere om 

indhold og priser.



Forespørgsler på foredrag

Fortæl lidt om, hvad I kunne tænke jer og hvornår

This site uses Google reCAPTCHA technology to fight spam. Your use of reCAPTCHA is subject to Google's Privacy Policy and Terms of Service.

Tak for din forespørgsel! Din besked er nu modtaget og du hører snarest fra os. Med venlig hilsen Maria Christensen Publikumsservice.dk