Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Publikumsservice

              

1stBalconyBooks´udgivelser om publikumsservice


Læs her om 1stBalconyBooks udgivelser og,

 hvad de hver især indeholder

Publikumsservice - en håndbog om at arbejde med kundeservice i kulturbranchen

Bogen viser, hvordan vejen til sorte tal og trofaste kunder for kultursteder som teatre, musikhuse, biografer og museer også går gennem god publikumsservice. Forfatteren, Maria Christensen, har mere end 20 års erfaring i kulturbranchen, senest som leder for drift og publikumsservice på Kronborg Slot. I bogen Publikumsservice deler hun ud af sin viden og erfaring til alle medarbejdere – fra foyermedarbejdere over teamlerede til chefer, og giver konkrete værktøjer til, hvordan det at arbejde med at opnå god publikumsservice nemt kan lægges ind i de daglige rutiner.


Forordet er skrevet af Erik Als, tidl. Vicedirektør for Museer og Slotte, Nationalmuseet.

Klik her for at hente en smagsprøve på bogen

Køb Publikumsservice her

1. akt. begynder med dig

En guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere

Som teamleder i forhuset på et kultursted er tiden knap og opgaverne mange. Samtidig har man ofte personaleansvar for de medarbejdere, der arbejder i foyeren. En personalegruppe hvor udskiftningen kan være stor og ansættelsesperioden kort. Hvordan sikre man så samtidig et højt serviceniveau? Særlig interessant er det samtidig, at netop denne personalegruppe måske er de eneste fra Kulturstedet, der møder publikum i virkeligheden.

Ofte vil løsningen være, at udforme introduktionsmateriale og sørge for sidemandsoplæring og man drømmer sikkert også om, at udforme en smart lille pixibog om kundeservice. Det sidste ender desværre ofte med ikke, at blive til noget når hverdagens travlhed melder sig.


Det har Maria nu gjort noget ved! d. 27. august udkom 1. akt af bogen Publikumsservice særskilt. En guide i bais kundeservicetræning for foyermedarbejdere.


Vivienne McKee sagde glædeligvis ja til at skrive forord. Her fortæller hun lidt om det enorme arbejde der ligger bag at skrive og opbygge et show og også, hvor meget det kræver at øve op til hvert show. Et show, hvor kunstneren skal levere alt, hvad de har arbejdet meget længe på inden for to til tre timer. Denne indsigt vil Maria nemlig gerne give foyermedarbejderen så de forstår, at det også har stor betydning for den udøvende kunster, at publikum er blevet godt modtaget og er klar og opmærksomme, når de endeligt sidder i salen.

Køb guiden her